- - -

Hyrt tre filmer, köpt godis, mamma lagar mat.
Lördag. Höst. Kallt väder.

Finns det någonting bättre än en mysig hemmakväll dagar som dessa?
Svarar och tackar nej till frågorna: om jag kommer ut ikväll. om jag vill hänga med. För jag orkar inte. Vill inte.
Vill bara krypa upp i soffan, dricka te och mysa hela kvällen.

Trött på Halmstad och längtar bort.
Försöker tänka att det ändå, imorgon, bara är 8 månader kvar tills vi tar studenten.
Vilket både är skrämmande och underbart.

Vet inte var jag kommer ta vägen sedan.
Har en svag aning om vad det lutar åt, vad det är jag verkligen vill.
Men det är ett tag kvar, det finns fortfarande tid till att fundera, ångra sig och ändra sig flera gånger om.

Det blir som det blir,
men jag vet att jag måste komma härifrån.

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0